Visumhorror! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Celine Castel - WaarBenJij.nu Visumhorror! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Celine Castel - WaarBenJij.nu

Visumhorror!

Blijf op de hoogte en volg Celine

16 September 2012 | Nederland, Breda

Nog een nachtje slapen en dat is het zover..... Morgen begint mijn trip naar India samen met Marijn.....

Althans als ik mijn visum heb! Want die heb ik nog niet!

Een paar weken van te voren een heel pakket opgestuurd. Alles moesten ze van mij weten, zelfs een werkverklaring met logo en adres van werkgever moesten ze hebben. Zelfs de vraag of ik familie in Pakistan heb.

Vrijdag zou ik een mail krijgen dat ik hem op zou kunnen halen. Maar niet gehad.....
En natuurlijk is het visumburo in het weekend dicht.....

Wat nu?! Maar naar de ANWB winkel gegaan. Maar die konden ook niet veel.
Ik moet nu maandagochtend bellen en dan zouden ze me meer kunnen vertellen. Maandagochtend?! En ik vertrek maandagavond om 19.10. Lekker is dat! Ze konden me ook niet vertellen of het in orde was!

Maarja, wat nou als het niet in orde is. Misschien heb ik dan toch familie in Pakistan zitten. Misschien was Bin Laden wel mijn vader.
Of misschien doe ik toch onbewust mee aan een voorbereiding voor een terroristische actie en heb ik gewoon last van mijn geheugen . Ik bedoel, vergeet wel meer dingen de laatste tijd.
En wie weet zie ik voor de Indiase Ambassade er erg terroristisch uit op mijn pasfoto. en heb ik wel een echte terroristenlook.

Maar goed... morgen om half 9 ga ik het horen of ik India in mag en zo ja waar ik mijn paspoort op mag halen.

Hopelijk schrijf ik mijn volgend reisverslag in India in plaats vanuit Breda.

Wordt vervolgd!

  • 16 September 2012 - 23:14

    Wendy:

    Of je lijkt teveel op Anne Frank :-)
    Heel veel succes morgen!!! Ik duim dat het allemaal goed gaat komen.
    XX

  • 17 September 2012 - 18:35

    Lisette:

    Heb je wel kerstpakketten meegenomen voor Afrika?
    Fijn dat het allemaal nog gelukt is!

    Veel plezier! xx

  • 19 September 2012 - 21:11

    Mam En Pap:

    We hebben net jouw sms gehad. Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Heb je een beetje kunnen uitrusten ? Was zeker nodig na zo'n stressend vertrek uit nederland. We zijn nu heel benieuwd naar jouw eerste indruk van India. Hopen binnenkort jouw verslag te kunnen lezen. Dikke kus. Mam en papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celine

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 43575

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Mongolie en China, Filipijnen en Japan trip

16 September 2012 - 31 December 2012

Trip Noord- India

Landen bezocht: